Vragen? Bel direct

0593 232114



McLaren 675LT All chiptuning specialist

chiptuning  McLaren  675LT All
Een McLaren met meer koppel en vermogen en gelijktijdig zuiniger?
Met onze McLaren maatwerk chiptuning is dit mogelijk!
Na een chiptuning van uw McLaren 675LT All heeft u meer acceleratie, pit en souplesse in uw McLaren. Wij zijn specialist in het tunen van uw McLaren 675LT All.

U ervaart bij een McLaren 675LT All:

  • Een winst van 25% aan additioneel vermogen;
  • Additionele trekkracht; winsten tot meer dan 30% zijn haalbaar;
  • Een aanzienlijk zuinigere McLaren, tot wel 5% brandstofbesparing;

Overzicht McLaren 675LT All

Chiptuning McLaren 675LT All 3.8 V8 675pk

Staat je McLaren 675LT All er niet tussen?

Geen probleem. We kunnen alle typen McLaren 675LT All chiptunen. Neem vandaag nog contact op voor een vrijblijvend advies.

Kunnen we helpen?

Vragen over McLaren 675LT All chiptuning? Wij staan voor je klaar om je vragen te beantwoorden.

Verbeter direct de rijsprestaties van je McLaren 675LT All

Verbetering acceleratie

Naast het optimaliseren van vermogen en koppel, zal de acceleratietijd van de McLaren worden verlaagd . De vertraging in de brandstofontsteking verminderen wij, waardoor het pedaal beter reageert zonder het daadwerkelijk gevoeliger te maken. Deze aanpassingen merk je met name bij het rijden met lage snelheden en wanneer je het gaspedaal intrapt direct na het remmen.

Minder brandstofverbruik

Er zijn een aantal software parameters die direct betrekking hebben op het brandstofverbruik. Afhankelijk van de rijstijl en brandstofkwaliteit kan brandstofbesparing gerealiseerd worden!

Bescherming van de koppeling

Bij lagere toeren zorgt tuning voor een verhoogd koppel/draaimoment. Bij extreme opbouw van koppel zal de koppeling en aandrijflijn beschadigd raken. Dit is te herkennen aan een koppeling die slipt of een dreunende aandrijflijn. Wij bouwen de koppeltoename langzamerhand op zodat de onderdelen in het systeem niet te veel worden belast en de koppelopbouw zeer vloeiend aanvoelt.

Optimale rijervaring

Het gevoel dat de chiptuning geeft is enorm bepalend. Regelmatig wordt bij tuning alleen het moment van WOT, oftewel Wide Open Trottle, aangepast. Dit terwijl je doorgaans helemaal niet vol gas zal rijden. Daarom zorgen wij ervoor dat bij lagere gaspedaalstanden al meer kracht voelbaar is.

McLaren chiptuning op maat

Moderne McLaren modellen zijn vandaag de dag voorzien van een ECU, beter bekend als het regelapparaat. De ECU is het brein van de McLaren motor. Het regelt bijvoorbeeld het moment van ontsteking, de hoeveelheid brandstof die wordt ingespoten, inspuit duur, bgrenzing van de koppel etc. De computer heeft een geheugen waar “parameters” staan opgeslagen met betrekking tot deze regeling. Door middel van het aanpassen van software is bij turbomotoren 20% tot 40% vermogenswinst denkbaar. Dit uit zich in een onbetwistbaar merkbare koppeltoename (trekkracht) en een stijging van de topsnelheid. Bij motoren zonder turbo is de winst aanzienlijk lager, ongeveer 6 tot 8%.

Hoezo gebruikt McLaren deze speelruimte niet zelf?

Een terechte vraag die we vaker horen. Waarom stelt de McLaren de software niet optimaal af. De auto’s van McLaren worden in legio landen verkocht. De software wordt daarom afgesteld met een ruime marge. In bepaalde landen is deze marge dan ook cruciaal vanwege allerlei factoren. Denk hier bijvoorbeeld aan extreem weer, slecht onderhoud, lage brandstof kwaliteit etc. In Nederland verkeren wij in ideale omstandigheden en kan dus zonder gevaar motoroptimalisatie plaatsvinden.

Hoe is het verbruik na McLaren chiptuning?

Bij behoud van dezelfde rijstijl als voor de tuning kan door optimalisatie van alle instellingen, met name bij turbodiesel- en gewone dieselmotoren, in de praktijk een besparing behaald worden van gemiddeld tussen de 5 tot 10%. Benzinemotoren blijven qua gebruik nagenoeg gelijk.

Meer weten over McLaren 675LT All chiptuning? Neem contact op