Vragen? Bel direct

0593 232114



Infiniti G37/M37 All chiptuning specialist

chiptuning  Infiniti  G37/M37 All
Een Infiniti met meer vermogen en minder brandstofkosten?
Dat is mogelijk met onze maatwerk Infiniti chiptuning!
Na een chiptuning van uw Infiniti G37/M37 All heeft u meer acceleratie, pit en souplesse in uw Infiniti. Wij zijn specialist in het tunen van uw Infiniti G37/M37 All.

U ervaart bij een Infiniti G37/M37 All:

  • Tot ruim 25% aan extra vermogen;
  • Extra trekkracht; winsten tot 30% zijn haalbaar;
  • Een aanzienlijk zuinigere Infiniti, tot wel 5% brandstofbesparing;

Overzicht Infiniti G37/M37 All

Chiptuning Infiniti G37/M37 All 3.7 V6 320pk
Chiptuning Infiniti G37/M37 All 3.7 V6 331pk
Chiptuning Infiniti G37/M37 All 3.0d 235pk

Staat je Infiniti G37/M37 All er niet tussen?

Geen probleem. We kunnen alle typen Infiniti G37/M37 All chiptunen. Neem vandaag nog contact op voor een vrijblijvend advies.

Kunnen we helpen?

Vragen over Infiniti G37/M37 All chiptuning? Wij staan voor je klaar om je vragen te beantwoorden.

Verbeter direct de rijsprestaties van je Infiniti G37/M37 All

Verbetering acceleratie

Naast het verbeteren van vermogen en koppel, verlagen wij de acceleratietijd van de Infiniti . De vertraging in de ontsteking reduceren wij, waardoor het pedaal beter reageert zonder het daadwerkelijk gevoeliger te maken. Deze verbeteringen merk je merendeels bij het rijden met lage snelheden en wanneer je het gaspedaal intrapt vlak na het afremmen.

Lager Brandstofverbruik

Er zijn een aantal software parameters die rechtstreeks verband houden met het verbruik van brandstof. Afhankelijk van de rijstijl en de brandstofkwaliteit kan lager brandstofverbruik gerealiseerd worden!

Bescherming koppeling

Bij lagere toeren zorgt tuning voor een verhoogd koppel/draaimoment. Bij een te extreme opbouw van koppel zal de koppeling kunnen beschadigen. Te herkennen aan een koppeling die slipt of een dreunende aandrijflijn. Wij bouwen toename langzamerhand op zodat de onderdelen in het systeem niet te veel worden belast en de koppelopbouw natuurlijk aanvoelt.

Soepele rijervaring

Het gevoel dat de tuning geeft is enorm fundamenteel. Meestal wordt bij chiptuning alleen het moment van WOT, oftewel Wide Open Trottle, gewijzigd. Dit terwijl je doorgaans totaal niet vol gas zal rijden. Daarom zorgen wij ervoor dat bij lagere gaspedaalstanden meteen meer kracht merkbaar is.

Infiniti chiptuning maatwerk

Moderne Infiniti modellen zijn vandaag de dag van een ECU voorzien, ook bekend als het regelapparaat. Dit regelapparaat is het brein van de Infiniti motor. Het regelt bijvoorbeeld het moment van ontsteking, de hoeveelheid brandstof die wordt ingespoten, de duur hiervan, koppelbegrenzing etc. De ECU heeft een geheugen waar “parameters” staan opgeslagen met betrekking tot deze regeling. Door het aanpassen van software is bij turbomotoren 20% tot 40% vermogenswinst denkbaar. Dit uit zich in een onmiskenbaar merkbare toename in koppel (trekkracht) en een verhoging van de topsnelheid. Bij atmosferische motoren (zonder turbo) is de winst substantieel minder, omstreeks 6 tot 8%.

Hoezo gebruikt de Infiniti fabrikant deze winstmarge zelf niet?

Een terechte vraag die we vaker horen. Waarom stelt de Infiniti de software zelf niet optimaal af. De auto’s van Infiniti worden in talrijk landen verkocht. De software wordt door de fabrikant afgesteld met een ruime marge. In bepaalde landen is deze marge dan ook essentieel vanwege allerlei factoren. Denk hierbij aan extreem weer, slechte onderhoudsintervallen, mindere brandstof kwaliteit etc. In Nederland verkeren wij in ideale omstandigheden en kan dus zonder risico motoroptimalisatie plaatsvinden.

Wat is het brandstofverbruik na Infiniti chiptuning?

Uitgaande van dezelfde tijstijl kan door het optimaliseren van alle parameters, met name bij turbodiesel- en gewone dieselmotoren, in de praktijk een lager verbruik gerealiseerd worden van gemiddeld tussen de 5 tot 10%. Benzinemotoren gaan niet meer verbruiken, maar ook niet minder.

Meer weten over Infiniti G37/M37 All chiptuning? Neem contact op